Zaznacz stronę

Kadra

Nasi wychowawcy i nauczyciele realizują program edukacyjny zgodny z podstawą programową MEN, rozszerzony o autorski „Projekt INSPIRACJA”. Pragniemy upowszechniać nauczanie oparte o założenia pedagogiki holistycznej, w myśl której nauczyciel/wychowawca:

  • emanuje głęboką życzliwością, mocą i energią twórczą,
  • pomaga przezwyciężać szkodliwe oddziaływania, którym bezustannie podlega subtelna i wrażliwa osobowość każdego dziecka,
  • pozostaje w kontakcie i poczuciu głębokiej więzi z każdym podopiecznym,
  • jest świadomy i wyczulony na potrzeby, odmienność i zdolności każdego dziecka,
  • jest uważny i właściwie diagnozuje trudności dziecka oraz wskazuje najlepsze drogi pomocy,
  • w procesie dydaktycznym uwzględnia zarówno uwarunkowania fizyczne, środowiskowe, emocjonalne, osobowościowe jak i
  • predyspozycje fizyczne każdego dziecka,
  • zawsze postrzega sytuację ucznia w kontekście jego rodziny, szkoły, społeczności lokalnej i światowej,
  • rozbudza w uczniach chęć do współuczenia się i współtworzenia.

 

GRONO PEDAGOGICZNE INSPIRACJI

Aleksandra Reduch
WYCH. KLASY I A, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Ukończyła studia z edukacji wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej w Kolegium Nauczycielskim pod patronatem Uniwersytetu Warszawskiego.  W zawodzie od ponad 10 lat. Przez ten okres  czasu ukończyła wiele szkoleń oraz kursów. Pani Ola jest również terapeutą ręki i stopy I i II stopnia. Zdobyła uprawnienia do prowadzenia zajęć z TUS. Najwięcej czasu poświęca na terapię z dziećmi, które mają mutyzm wybiórczy (I, II i III stopień).
W wolnym czasie lubię spędzać czas na Mazurach i czytać książki na pomoście. 🙂
Prywatnie mama trzyletniego Huberta i półtorarocznego Jasia.

Katarzyna Biesiekierska
WYCH. KLASY II A, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Malwina Trząsalska
WYCH. KLASY III B i I B, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Z wykształcenia jest pedagogiem. Tytuł magistra zdobyła na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na specjalizacji pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Ma ukończone studia podyplomowe: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, diagnoza i terapia pedagogiczna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, bibliotekoznawstwo i edukacja biblioteczna, integracja sensoryczna. Brała udział w wielu kursach i szkoleniach, m. in.: stymulacja rozwoju dziecka z wykorzystaniem Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
W swojej pracy kieruje się zasadą, że dobre relacje są podłożem do edukacyjnych sukcesów. Cechuje ją duża cierpliwość i wyrozumiałość.
Mama Hani i właścicielka psa Dory.
Lubi aktywny wypoczynek, muzykę skandynawską, musicale teatralne i filmowe oraz kuchnię orientalną.

Anna Palmerii
WICEDYREKTOR EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, WYCH. KLASY III A

Wychowawca klasy III a, magister wczesnoszkolnej edukacji zintegrowanej, lider edukacji międzykulturowej i antydyskryminacyjnej, mentor ClassDojo. Posiada uprawnienia do samodzielnego prowadzenia zajęć Ruchu Rozwijającego wg metody Weroniki Sherborne (kurs II stopnia), poświadczoną  biegłą znajomość włoskiego jako języka obcego (certyfikat Universitá di Siena ). Uczestniczka wielu warsztatów,  szkoleń i kursów doskonalących dla nauczycieli.

Wiktoria Hamera
WYCH. KLASY IV A, NAUCZYCIEL MATEMATYKI

Jestem osobą  pozytywnie nastawioną do ludzi, otwartą na nowe perspektywy i chętnie podejmuję  wyzwania, jednak lubię też mieć wszystko zaplanowane. Z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą i umiejętnościami. Jestem osobą cierpliwą i wytrwałą, co pomaga mi w pracy nauczyciela oraz w osiągnięciu zamierzonych celów. Lubię wycieczki rowerowe i spacery po górach. Moim ulubionym działem matematyki jest Analiza matematyczna. Szczególną uwagę przywiązuję do umiejętności logicznego i analitycznego myślenia.

Małgorzata Wojtania
WYCH. KLASY V A, NAUCZYCIEL J.POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Wiążąc swoją przyszłość z zawodem nauczyciela, pracę magisterską obroniła w Katedrze Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej.
W kręgu jej zainteresowań na pierwszym miejscu są kształcenie językowe i kultura języka polskiego. W pracy nauczyciela widzi realizację swoich ambicji i marzeń. Uwielbia kontakt z dziećmi, jest zawsze serdeczna i otwarta, ale też bardzo wymagająca. Na każdej lekcji stara się zarazić uczniów entuzjastycznym podejściem zarówno do literatury, jak i do gramatyki polskiej. Szczególny nacisk kładzie na umiejętności czytania ze zrozumieniem i tworzenia własnych form wypowiedzi. Pracę w szkole uważa przede wszystkim za pełną wyzwań i niezwykle odpowiedzialną. W wolnym czasie nie zwalnia biegu i aktywnie wypoczywa ze swoją rodziną.

Anna Trzcińska

WYCH. KLASY V B, NAUCZYCIEL ETYKI Z ELEMENTAMI FILOZOFII

Prywatnie jestem bardzo szczęśliwą osobą, żoną i matką. Z wykształcenia – pedagogiem i filozofem. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku edukacja początkowa z reedukacją oraz filozofię na Wydziale Filozofii i Socjologii. Odbyłam szereg praktyk pedagogicznych w kraju i za granicą (m. in. Wielka Brytania, Norwegia, Szwecja); uczyłam języka angielskiego w przedszkolu o profilu skandynawskim. Przez ostatnie lata „siedząc w domu z dziećmi” zdarzyło mi się również – i to całkiem niedawno – ukończyć studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz obronić pracę doktorską z zakresu problematyki sądzenia. Uczyłam studentów prowadząc przedmiot na wyższej uczelni.

Praca z dziećmi i młodzieżą jest obszarem, w którym dobrze się odnajduję, ponieważ świat dziecka jest dla mnie czymś z jednej strony wspaniałym, z drugiej zazwyczaj mniej skomplikowanym niż świat dorosłych. Często bywa tak, że to ja uczę się (a bardzo lubię się uczyć!) od swoich uczniów, bo to przecież mali odkrywcy i naukowcy. Być może właśnie dlatego świetnie – „jak równa z równym” – dogaduję się z dziećmi (w duchu NVC:-) i czuję się nauczycielką z wyboru i powołania.

W wolnych chwilach czytam książki, piszę artykuły i oglądam seriale, na które warto zmarnować czas. Kocham Kanta i Heideggera, ale skrycie przed mężem. Rodzina jest dla mnie najważniejsza i to głównie stąd czerpię moją życiową energię. Bardzo cenię sobie czas aktywnie spędzony z rodziną i przyjaciółmi, czasami przyjemność sprawia mi gotowanie. Ogólnie w życiu staram się osiągnąć wyższy level kulinarny (kuchnia wolna od cukru), duchowy, materialny. Mówię po włosku.

Katarzyna Nicińska-Stawecka
WYCH. KL. VI K, NAUCZYCIEL TECHNIKI, PLASTYKI, INFORMATYKI

Katarzyna Nicińska-Stawecka z zamiłowania i wykształcenia jest pedagogiem. Uwielbia przebywać i twórczo pracować z dziećmi. Absolwentka Wydziału Grafiki oraz Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Autorka poradnika „Szkoła Rysowania. Zostań mistrzem”, członek stowarzyszenia projektantów DizajnSkłaD, projektant tkanin, mebli i przedmiotów użytkowych, instruktor ceramiki, wykładowca grafiki projektowej, ilustrator książek dla dzieci.

Wychowana dosłownie pod stołem taty – artysty i pedagoga – stołem pełnym farb, pędzelków, kredek, kolorowych piórek, koralików i sznureczków.

Jej podopieczni są laureatami konkursów:

– II MIEJSCE w konkursie  teatralnym MASKA 2016 organizowanym przez DKŚ w Warszawie

– II MIEJSCE w konkursie rzeźbiarskim „PTAKI POLSKIE” w kat. 7-9 lat
(Klub Kultury „Anin”),
– dwa I MIEJSCA w konkursie plastycznym „JESIENNE ZAUROCZENIE” w kat 6-13 lat
(Park Kultury w Powsinie),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „MARZANNA 2004” w kat. 7-11 lat
(Klub Kultury „Zastów”),
– I MIEJSCE w konkursie plastycznym „ŻYCIE OCEANÓW” kat. klasy 0-III
(Dom Kultury „Zacisze”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „PISANKI WILANOWSKIE 2004” w kat. 0-6 lat
(Samorząd Dzielnicy Wilanów),
– II MIEJSCE oraz WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „KUKIEŁKA 2004”
(„Kot w butach”) w kat. 7-11 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– dwa WYRÓŻNIENIA w konkursie plastycznym „POCZTÓWKA Z WAKACJI”
w kat. 10-13 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym na ilustrację do bajki:
„O WAWELSKIM SMOKU…” w kat. 10-12 lat (Klub Kultury „Aleksandrów”)

Mama dwójki dzieci: Mikołaja i Natalki.

Ewelina Szałkowska
WYCH. KL. VII A, NAUCZYCIEL J.POLSKIEGO

Ewelina Szałkowska- ukończone studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek: Filologia polska; literaturoznawczo-językoznawcza, specjalizacja nauczycielska. Szczególne zainteresowania w dziedzinie literatury polskiej, jak i obcej epoki romantyzmu. Za pracę magisterską pt.,, Poetyka milczenia – Norwid i Szymborska” otrzymała ocenę celującą.

Nauczyciel mający doświadczenie na każdym etapie edukacyjnym. Przygotowywała uczniów m.in. do sprawdzianu szóstoklasisty, egzaminu gimnazjalnego, jak i matury. Obecnie wychowawca klasy VI.

Wolne chwile lubi spędzać z rodziną i przyjaciółmi na długich pieszych wycieczkach.
Życiowe motto: „Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.”(Jan Paweł II)

Anna Fąfara-Ben Othmane
WYCH. KL. VIII A, NAUCZYCIEL J. HISZPAŃSKIEGO

Iberystka i filozof. Nauczycielka języka hiszpańskiego i etyki, absolwentka Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytetu w Walencji oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Uczy kreatywnie w myśl zasady eklektyzmu wierząc, że atrakcyjność i skuteczność nauki języków obcych jest uwarunkowana łączeniem elementów i technik pochodzących z różnych metod. Prywatnie miłośniczka muzyki klasycznej.

Wioletta Puzyrewska

WICEDYREKTOR KL.IV-VIII, NAUCZYCIEL INFORMATYKI

Wioletta Puzyrewska – mgr pedagogiki ze specjalizacją z pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, etyki i tyflopedagogiki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz informatyki. Instruktor programu „Ruch dla uczenia się”. Swoje zdolności pedagogiczne doskonaliłam pracując jako nauczyciel z dziećmi i młodzieżą w  Polsce, Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki. Moją pasją są podróże, fotografia i dobra książka. Moje motto: „Pięcioma zmysłami przez świat”.

 

Marcin Jędrzejak
NAUCZYCIEL HISTORII

Absolwent Liceum Ogólnokształcącego im mjr Henryka Sucharskiego w Sierpcu. Ukończył historię na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. Także studiował Prawo na Wydziale Prawa i Administracji na olsztyńskim uniwersytecie. W trakcie przygotowania rozprawy doktorskiej z historii „”Średniowieczne księstwa mazowieckie – w drodze do Królestwa Polskiego. Studium z dziejów administracyjnych”. Autor wielu monografii historycznych i uczestnik konferencji naukowych. Współpracuję z jednostką naukowo – edukacyjną Pracownią Dokumentacji Dziejów Miasta Sierpca.

Katarzyna Kolasińska
NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej – Uniwersytet Łódzki oraz Zespołu Kolegiów Nauczycielskich  ( specjalizacja język polski z kształceniem zintegrowanym).
Posiadam również 17letnie doświadczenie w branży PR, ePR i social media, które wykorzystuję  w pracy z dziećmi. Dzięki czemu lekcje j.polskiego stają się kreatywne, nieszablonowe i  niebanalne.
Prywatnie zakochana w Ryszardzie- najpiękniejszym yorku na świecie.

Anna Chrzan
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (o specjalizacji język angielski), Ośrodka Studiów Amerykanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS o specjalizacji tłumaczenia prawnicze.

Jako nauczyciel i lektor języka angielskiego pracuje od 2009 roku.

Jej pasją jest praca z ludźmi, wspieranie ich w osiąganiu ich celów. Również podróże, małe i duże – z zamiłowaniem odkrywa ciekawe zakamarki naszego miasta.

Emilia Niedźwiecka
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz certyfikowany tłumacz języka angielskiego. Pasja do nieustannego zgłębiania znajomości języka angielskiego i kultury krajów anglojęzycznych zaowocowała 8-letnim pobytem w Wielkiej Brytanii. Mieszkając w Londynie doskonaliłam swój warsztat językowy w autentycznym, anglojęzycznym środowisku. Możliwość wtopienia się w kulturę inną niż polska ukształtowała mnie na nowo i sprawiła, że zaczęłam postrzegać siebie jako obywatelkę świata. Język angielski był przepustką do mojej nowej rzeczywistości, więc mam świadomość jak ważne jest jego miejsce we współczesnych realiach. Dziś chciałabym przekazać tę wiedzę moim uczniom.

Jarosław Wiazowski
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Anglista, tyflopedagog, specjalista do spraw technologii wspomagających. Swój warsztat pracy doskonalił (studiując i) pracując jako nauczyciel praktyk z dziećmi i młodzieżą w Polsce, Norwegii, Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki. Prowadził zajęcia, szkolenia i warsztaty dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych z zakresu urządzeń i oprogramowania asystującego oraz metod pracy z uczniami.

 

Kamila Stasiuk
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

 

Ewelina Szarejko
NAUCZYCIEL MATEMATYKI

 

Monika Sawicka
 NAUCZYCIEL PRZYRODY I BIOLOGII

Ukończyłam studia magisterskie w zakresie biologii ze specjalnością pedagogiczną na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poszerzając wiedzę na studiach podyplomowych i szkoleniach.

Jestem także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie nauczania przyrody ze ścieżką ekologiczną ukończonych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Białej Podlaskiej.

Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie  Żywienie człowieka oraz Gospodarstwa Domowego w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy zarówno z uczniami w Szkole Podstawowej jak i w Liceum.

Prywatnie interesuję się sportem, przez kilka lat trenowałam wyczynowo siatkówkę i pływanie. Kocham zwierzęta.  Lubię dobrą literaturę i kino.

mgr Monika Sawicka

Aneta Łukaszek-Chmielewska
NAUCZYCIEL FIZYKI
Anna Kossowska
NAUCZYCIEL CHEMII

Agnieszka Maląg
NAUCZYCIEL GEOGRAFII

 

Grzegorz Siedlecki
NAUCZYCIEL W-F

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Trener piłki nożnej w klubie AGAPE Białołęka. Niespełniony piłkarz, pragnący wyszkolić wielu zawodników na najwyższym poziomie. Jestem nauczycielem  z pasją,  który chce zarażać aktywnością fizyczną w każdej formie.  Biegam, skaczę, fikam :). Gram w piłkę, kosza, siatkę, tenisa, badmintona, pływam, jeżdżę na rowerze, snowboardzie, nartach. Ciągle pragnę próbować czegoś nowego. W planach mam skok spadochronowy :). Uspokaja mnie zielony ekran z boiskiem piłkarskim w tle oraz moja narzeczona :). Uwielbiam podróże, podczas których poznaję nowe doznania kulinarne, do tej pory dość ubogie :).

Moje motto: Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj(Winston Churchill).

Emilia Rokita
NAUCZYCIEL W-F

 

Katarzyna Ożyło-Żółcińska
NAUCZYCIEL W-F

 

Jolanta Grzyb
NAUCZYCIEL RELIGII

Z wykształcenia jestem teologiem ogólnym, a także logopedą. Ukończyłam studia teologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a kilka lat później, na tej samej uczelni ukończyłam Podyplomowe Studium Logopedyczne.

Nauczycielem chciałam być, odkąd pamiętam. Jako mała dziewczynka uwielbiałam bawić się w szkołę, w wieku nastoletnim prowadziłam grupę oazową jako animatorka, a w szkole średniej udzielałam korepetycji młodszym kolegom i koleżankom.

Na świat i ludzi patrzę z optymizmem. W każdym człowieku staram się dostrzec dobro i piękno.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą, mam dwóch wspaniałych synów – Kazia i Tadzia.

W wolnych chwilach czytam (głównie kryminały 😉 ), doglądam i pielęgnuję powiększającą się z dnia na dzień kolekcję roślin, a od niedawna powróciłam do mojej wielkiej pasji – śpiewania, zasilając szeregi jednego z chórów parafialnych na Białołęce.

 

Maja Fijas-Bartnicka
NAUCZYCIEL J. NIEMIECKIEGO

 

Jacek Gotkowski
NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA

Jestem absolwentem warszawskiej AWF, ukończyłem Studium Podyplomowe z edukacji dla bezpieczeństwa oraz techniki.

Najważniejsza dla mnie jest rodzina (wspaniała trójeczka dzieci), a moją pasją są podróże (najlepiej kamperem).

Gram na pianinie i gitarze, lubię gotować i jeździć na rowerze. Wędzę pyszne mięsiwa w swoim domu, a ponieważ przy nim zawsze jest coś do zrobienia, jest on moim kolejnym hobby 🙂 Praca z uczniami daje mi dużo satysfakcji, tu się realizuję i spełniam. Pracuję już w tym biznesie 23 lata i jeszcze mi się nie znudziło

Jacek Lis

NAUCZYCIEL MUZYKI

Nauczycielem muzyki jestem z zamiłowania. Przez wszystkie lata aktywności zawodowej z powodzeniem łączę swoje muzyczne pasje, czyli nauczanie w szkole, dyrygenturę i grę na instrumentach (m.in. na fortepianie, oboju, saksofonie, gitarze) z biznesem i zarzadzaniem na trudnym polskim rynku kapitałowym.

Jestem absolwentem Akademii Muzycznej w Warszawie im. Fryderyka Chopina (kierunek wychowanie muzyczne i dyrygentura chóralna), Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych (kierunek biznes i zarządzanie) oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania.

W obu dziedzinach – muzyce i biznesie poszukuję rytmu i harmonii.

Uważam, że każdy kto chce i lubi może rozwijać się muzycznie – śpiewać, tańczyć, grać.

 

 

Justyna Rachwał
WYCHOWAWCA ŚWIETLICY

Absolwentka Filologii Polskiej o specjalizacji nauczycielskiej. Pracownik wydawnictw jako korektor tekstu.

Prywatnie mama Ani i Mikołaja.

Agnieszka Stecyszyn
PSYCHOLOG 

Jestem magistrem psychologii i socjoterapeutą. Ukończyłam studia na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Krakowskie Centrum Psychodynamiczne. Doświadczenie w diagnozie i pomocy psychologicznej  zdobyłam pracując w ośrodku socjoterapeutycznym „Nowa  Kuźnia” w Lublinie, Szkole Podstawowej Nr 2 w Piastowie oraz w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Piastowie. Swój warsztat pracy doskonaliłam i doskonalę w ciągu dalszym poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i konferencjach. Mimo kilkuletniego doświadczenia w pracy, dzieci nadal zaskakują mnie plastycznością swojego umysłu, szybkością z jaką przyswajają nowe umiejętności, swoją spontanicznością i poczuciem humoru. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką dwójki dzieci, fascynatką sztuki, mody i dobrego kina.

Aleksandra Kuszneruk
LOGOPEDA

Neurologopeda, pedagog specjalny, wykładowca, uczestnik wielu szkoleń, warsztatów oraz konferencji logopedycznych.

„Praca i duma z tego co się robi jest źródłem szczęścia i powinna nim być” (Mahatma Gandhi).

Powyższy tekst idealnie odzwierciedla mój stosunek do wykonywanej przeze mnie pracy. W to, co robię wkładam dużo serca i zaangażowania. Każde spotkanie ze mną jest zupełnie inne, przez co moi pacjenci- Ci mali, jak i starsi- nigdy się nie nudzą. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie zdobyte podczas pracy z dziećmi w różnym wieku, młodzieżą oraz dorosłymi. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą wesołego 
i rozśpiewanego chłopca. Moje zainteresowania to… oczywiście logopedia:)

Marlena Tutak
DORADZTWO ZAWODOWE, KIEROWNIK ŚWIETLICY

Absolwentka uczelni Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: pedagogika specjalna, specjalność: profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku. Jako główny cel swojej pracy wymienia wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka i budzenie drzemiącego w nim potencjału. Stawia na kreatywność. W swojej pracy stara się być sumienna i konsekwentna. Prywatnie interesuje się teatrem, literaturą i muzyką.

Marzena Fidos
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Jestem magistrem filologii angielskiej z pedagogiką. Wcześniej ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych o specjalności metodyka nauczania języków obcych. Moje zamiłowanie do języków sprawiło, że uzyskałam również dyplom z zakresu tłumaczenia. W 2000 rozpoczęła się moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego. W ciągu siedemnastu lat pracowałam ucząc w szkołach językowych, urzędach i instytucjach państwowych oraz w gimnazjum i liceum międzynarodowym realizującymi program IBO.

Pracując z ludźmi w różnym wieku i na różnych poziomach językowych miałam okazję zaobserwować jak teoria metodyki nauczania języków obcych wykorzystywana jest w praktyce, jak wiele zależy od kompetencji nauczyciela oraz jego pasji i zaangażowania.