Kadra

Nasi wychowawcy i nauczyciele realizują program edukacyjny zgodny z podstawą programową MEN, rozszerzony o autorski „Projekt INSPIRACJA”. Pragniemy upowszechniać nauczanie oparte o założenia pedagogiki holistycznej, w myśl której nauczyciel/wychowawca:

  • emanuje głęboką życzliwością, mocą i energią twórczą,
  • pomaga przezwyciężać szkodliwe oddziaływania, którym bezustannie podlega subtelna i wrażliwa osobowość każdego dziecka,
  • pozostaje w kontakcie i poczuciu głębokiej więzi z każdym podopiecznym,
  • jest świadomy i wyczulony na potrzeby, odmienność i zdolności każdego dziecka,
  • jest uważny i właściwie diagnozuje trudności dziecka oraz wskazuje najlepsze drogi pomocy,
  • w procesie dydaktycznym uwzględnia zarówno uwarunkowania fizyczne, środowiskowe, emocjonalne, osobowościowe jak i
  • predyspozycje fizyczne każdego dziecka,
  • zawsze postrzega sytuację ucznia w kontekście jego rodziny, szkoły, społeczności lokalnej i światowej,
  • rozbudza w uczniach chęć do współuczenia się i współtworzenia.

 

GRONO PEDAGOGICZNE INSPIRACJI

Karolina Uljasz

Karolina Uljasz

wych. klasy I A

Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, filia w Kaliszu o kierunku edukacja wczesnoszkolna z arteterapią. Odbyłam praktyki w Szkole Podstawowej  Nr 267 im. Juliusza Słowackiego w Warszawie, w Szkole Podstawowej Nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Kaliszu, w Publicznym Przedszkolu Nr 30 im. Krasnala Hałabały w Kaliszu oraz Przedszkolu Niezapominajka w Kaliszu. Interesuję się literaturą dziecięcą, podróżami, tańcem oraz aktywnie uprawiam sport. Od dziecka marzyłam, by pracować z dziećmi i czerpać z tego wielką radość. Janusz Korczak napisał kiedyś, że: -„ Jeżeli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższa jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania”. W pełni zgadzam się z tymi słowami,  ponieważ nie sztuką jest wytłumaczenie dziecku zadania i zrobienie tego szybciej niż ono, ale sztuką jest wytłumaczenie, by dziecko samo doszło do rozwiązania problemu i osiągnięcia uśmiechu po zmierzeniu się z nim i zrozumieniu go.

Jestem osobą kreatywną, komunikatywną i rodzinną. Lubię oglądać mecze piłki nożnej na żywo oraz zmierzać się z coraz to nowymi doświadczeniami.

Anna Dobijańska

Anna Dobijańska

wych. klasy I B

 ” Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie ” .                                                                                                                                                                            H. Jackson Brown Jr.

Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych „Pedagogium” na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna; absolwentka Wyższej Warszawskiej Szkoły Humanistycznej na kierunku: Kulturoznawstwo; instruktor Ruchu Rozwijającego metodą W. Sherborne (ukończony kurs II stopnia); uczestniczka wielu kursów metodycznych, w tym m.in. „Terapia ręki”, „Warsztaty dramowo-teatralne dla dzieci”. W Inspiracji wychowawczyni klasy 3A. Prywatnie mama dwóch córek, w wolnych chwilach tańczy, uprawia cross fit, biega, jeździ rowerem. Kocha książki o tematyce kryminalnej i dobry film. Stale dokształca się na warsztatach metodycznych.

Wojciech Grzesik

Wojciech Grzesik

wych. II A

Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie,
gdzie studiowałem oligofrenopedagogikę, oraz Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego – pedagogika
przedszkolna i wczesnoszkolna. W INSPIRACJI jestem od początku istnienia szkoły. Po
pożegnaniu trzeciej klasy, od bieżącego roku szkolnego zostały mi powierzone obowiązki nauczyciela
i wychowawcy klasy Ia. Oprócz tego prowadzę zajęcia kółka matematycznego dla klas I-III oraz kółka
fotograficznego. Lubię czytać , i tym staram się „zarazić” moich uczniów.
Od kiedy zostałem ojcem, doceniłem uroki morza, ale najczęściej kierunkiem moich podróży były i są
góry, bliższe i dalsze (szczególnie Beskid Niski i Tatry poza sezonem). Ale i włóczęgi po okolicznych
lasach, jazda rowerem –dostarczają mi dużo energii niezbędnej do funkcjonowania w dzisiejszym
świecie. I muzyka – od kiedy usłyszałem płytę „Back in Black” AC/DC – słucham, nagrywam,
kolekcjonuję, czytam na ten temat, próbowałem nawet nauczyć się gry na gitarze…

Anna Palmerii

Anna Palmerii

Wicedyrektor Edukacji Wczesnoszkolnej, wych. klasy III A

Wychowawca klasy III a, magister wczesnoszkolnej edukacji zintegrowanej, lider edukacji międzykulturowej i antydyskryminacyjnej, mentor ClassDojo. Posiada uprawnienia do samodzielnego prowadzenia zajęć Ruchu Rozwijającego wg metody Weroniki Sherborne (kurs II stopnia), poświadczoną  biegłą znajomość włoskiego jako języka obcego (certyfikat Universitá di Siena ). Uczestniczka wielu warsztatów,  szkoleń i kursów doskonalących dla nauczycieli.

Marta Chojnowska

Marta Chojnowska

wych.klasy IV A, nauczyciel j. polskiego

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska. Od dziecka pragnęłam zostać nauczycielem. Do swojego zawodu podchodzę z zamiłowaniem, a język polski jest wielką pasją, którą staram się dzielić z innymi. Jestem konsekwentna i cenię kreatywne podejście do tematu. W kręgu moich szczególnych zainteresowań znajduje się literatura dziecięca i młodzieżowa, literatura epoki romantyzmu oraz poezja XX i XXI wieku. Prywatnie jestem także miłośniczką musicali i literatury meksykańskiej.

Ewelina Szarejko

Ewelina Szarejko

wych. klasy IV B, nauczyciel matematyki

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim, na kierunku matematyka, specjalność nauczanie matematyki.

Jestem osobą systematyczną i konsekwentną w działaniu, posiadam zdolności analitycznego myślenia, trafnie diagnozuję trudności uczniów w uczeniu się matematyki.

Prywatnie szczęśliwa matka i żona.

Wiktoria Hamera

Wiktoria Hamera

wych. klasy IV C nauczyciel matematyki

Jestem osobą  pozytywnie nastawioną do ludzi, otwartą na nowe perspektywy i chętnie podejmuję  wyzwania, jednak lubię też mieć wszytko zaplanowane. Z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą i umiejętnościami. Jestem osobą cierpliwą i wytrwałą, co pomaga mi w pracy nauczyciela oraz w osiągnięciu zamierzonych celów. Lubię wycieczki rowerowe i spacery po górach. Moim ulubionym działem matematyki jest Analiza matematyczna. Szczególną uwagę przywiązuję do umiejętności logicznego i analitycznego myślenia.

Małgorzata Wojtania

Małgorzata Wojtania

wych.kl V A, nauczyciel j.polskiego

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Wiążąc swoją przyszłość z zawodem nauczyciela, pracę magisterską obroniła w Katedrze Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej.
W kręgu jej zainteresowań na pierwszym miejscu są kształcenie językowe i kultura języka polskiego. W pracy nauczyciela widzi realizację swoich ambicji i marzeń. Uwielbia kontakt z dziećmi, jest zawsze serdeczna i otwarta, ale też bardzo wymagająca. Na każdej lekcji stara się zarazić uczniów entuzjastycznym podejściem zarówno do literatury, jak i do gramatyki polskiej. Szczególny nacisk kładzie na umiejętności czytania ze zrozumieniem i tworzenia własnych form wypowiedzi. Pracę w szkole uważa przede wszystkim za pełną wyzwań i niezwykle odpowiedzialną. W wolnym czasie nie zwalnia biegu i aktywnie wypoczywa ze swoją rodziną.

Marcin Jędrzejak

Marcin Jędrzejak

wych.kl V B, nauczyciel historii

Absolwent Liceum Ogólnokształcącego im mjr Henryka Sucharskiego w Sierpcu. Ukończył historię na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. Także studiował Prawo na Wydziale Prawa i Administracji na olsztyńskim uniwersytecie. W trakcie przygotowania rozprawy doktorskiej z historii „”Średniowieczne księstwa mazowieckie – w drodze do Królestwa Polskiego. Studium z dziejów administracyjnych”. Autor wielu monografii historycznych i uczestnik konferencji naukowych. Współpracuję z jednostką naukowo – edukacyjną Pracownią Dokumentacji Dziejów Miasta Sierpca.

Kasia Wasilewska

Kasia Wasilewska

wych. V C, nauczyciel wych.fizycznego, kierownik świetlicy

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowawca klasy 3c oraz nauczyciel wychowania fizycznego. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej. Regularnie uczestniczy w szkoleniach i kursach doskonalących dla nauczycieli. W kontaktach interpersonalnych charakteryzuje się połączeniem serdecznego i taktownego stosunku do drugiego człowieka. Szczególnie łatwo przychodzi jej komunikacja z dziećmi i młodzieżą: z jednej strony stara się dawać dużo wsparcia, a z drugiej potrafi stawiać granice. Swoją codzienną pracę traktuję zawsze wieloaspektowo – zarówno jako wspaniałą przygodę, ale także jako żmudny wysiłek, który przynieść może równie dużo satysfakcji. Wolny czas poświęca dobrej książce oraz różnorodnym formom zajęć sportowych.

Monika Sawicka

Monika Sawicka

wych. klasy VI A nauczyciel przyrody

Ukończyłam studia magisterskie w zakresie biologii ze specjalnością pedagogiczną na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poszerzając wiedzę na studiach podyplomowych i szkoleniach.

Jestem także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie nauczania przyrody ze ścieżką ekologiczną ukończonych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Białej Podlaskiej.

Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie  Żywienie człowieka oraz Gospodarstwa Domowego w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy zarówno z uczniami w Szkole Podstawowej jak i w Liceum.

Prywatnie interesuję się sportem, przez kilka lat trenowałam wyczynowo siatkówkę i pływanie. Kocham zwierzęta.  Lubię dobrą literaturę i kino.

mgr Monika Sawicka

Katarzyna Nicińska-Stawecka

Katarzyna Nicińska-Stawecka

wych.klasy VI B, nauczyciel techniki, plastyki

Katarzyna Nicińska-Stawecka z zamiłowania i wykształcenia jest pedagogiem. Uwielbia przebywać i twórczo pracować z dziećmi. Absolwentka Wydziału Grafiki oraz Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Autorka poradnika „Szkoła Rysowania. Zostań mistrzem”, członek stowarzyszenia projektantów DizajnSkłaD, projektant tkanin, mebli i przedmiotów użytkowych, instruktor ceramiki, wykładowca grafiki projektowej, ilustrator książek dla dzieci.

Wychowana dosłownie pod stołem taty – artysty i pedagoga – stołem pełnym farb, pędzelków, kredek, kolorowych piórek, koralików i sznureczków.

Jej podopieczni są laureatami konkursów:

– II MIEJSCE w konkursie  teatralnym MASKA 2016 organizowanym przez DKŚ w Warszawie

– II MIEJSCE w konkursie rzeźbiarskim „PTAKI POLSKIE” w kat. 7-9 lat
(Klub Kultury „Anin”),
– dwa I MIEJSCA w konkursie plastycznym „JESIENNE ZAUROCZENIE” w kat 6-13 lat
(Park Kultury w Powsinie),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „MARZANNA 2004” w kat. 7-11 lat
(Klub Kultury „Zastów”),
– I MIEJSCE w konkursie plastycznym „ŻYCIE OCEANÓW” kat. klasy 0-III
(Dom Kultury „Zacisze”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „PISANKI WILANOWSKIE 2004” w kat. 0-6 lat
(Samorząd Dzielnicy Wilanów),
– II MIEJSCE oraz WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „KUKIEŁKA 2004”
(„Kot w butach”) w kat. 7-11 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– dwa WYRÓŻNIENIA w konkursie plastycznym „POCZTÓWKA Z WAKACJI”
w kat. 10-13 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym na ilustrację do bajki:
„O WAWELSKIM SMOKU…” w kat. 10-12 lat (Klub Kultury „Aleksandrów”)

Mama dwójki dzieci: Mikołaja i Natalki.

Ewelina Szałkowska

Ewelina Szałkowska

wych. klasy VII A i VIII A, nauczyciel j.polskiego

Ewelina Szałkowska- ukończone studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek: Filologia polska; literaturoznawczo-językoznawcza, specjalizacja nauczycielska. Szczególne zainteresowania w dziedzinie literatury polskiej, jak i obcej epoki romantyzmu. Za pracę magisterską pt.,, Poetyka milczenia – Norwid i Szymborska” otrzymała ocenę celującą.

Nauczyciel mający doświadczenie na każdym etapie edukacyjnym. Przygotowywała uczniów m.in. do sprawdzianu szóstoklasisty, egzaminu gimnazjalnego, jak i matury. Obecnie wychowawca klasy VI.

Wolne chwile lubi spędzać z rodziną i przyjaciółmi na długich pieszych wycieczkach.
Życiowe motto: „Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.”(Jan Paweł II)

Katarzyna Wieczorek

Katarzyna Wieczorek

wych. klasy VII B, nauczyciel matematyki

Absolwentka Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim oraz absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.

Kocha matematykę, ludzi i uwielbia się uśmiechać, jeśli te trzy rzeczy udaje jej się połączyć to czuje ogromną satysfakcję. Stara się, aby uczniowie nie kojarzyli matematyki z trudnym przedmiotem, który muszą zaliczyć ale z ciekawą dawką wiedzy przydatnej w codziennych zagadnieniach. Najważniejsza w nauczaniu matematyki jest dla niej pozytywna i pełna poczucia humoru postawa nauczyciela, który dzieli się swoją wiedzą z uczniami, dba o zrozumienie materiału, a nie po prostu realizuje program szkolny.

Z innych pasji uwielbia jazdę samochodem i sporą dawkę ruchu, w wolnych chwilach biega na siłownię lub zajęcia zumby:) Posiada tytuł instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness.

Wioletta Puzyrewska

Wioletta Puzyrewska

Wicedyrektor kl.IV-VIII, nauczyciel informatyki

Wioletta Puzyrewska – mgr pedagogiki ze specjalizacją z pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, etyki i tyflopedagogiki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz informatyki. Instruktor programu „Ruch dla uczenia się”. Swoje zdolności pedagogiczne doskonaliłam pracując jako nauczyciel z dziećmi i młodzieżą w  Polsce, Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki. Moją pasją są podróże, fotografia i dobra książka. Moje motto: „Pięcioma zmysłami przez świat”.

W INSPIRACJI –  nauczyciel informatyki.

Marek Wróbel

Marek Wróbel

nauczyciel filozofii

Absolwent Ignatianum w Krakowie – Studiów Doktoranckich z Filozofii. Absolwent AWF w Białej Podlaskiej.Obecnie w trakcie całościowego kształcenia w dziedzinie Psychoterapii Systemowej.

Interesuje się człowiekiem we wszystkich jego wymiarach. Autor publikacji, ekspert w debatach okswordzkich krakowskich liceów, współorganizator imprez kulturalnych, lider składów muzycznych.

Miłośnik aktywności fizycznej a zwłaszcza wszelakich sportów zespołowych. Posiada wieloletnie doświadczenie nauczycielskie.

W wolnych chwilach grywa jazz, niekiedy koncertuje. Lubi powieści i filmy biograficzne.

Barbara Grabowska

Barbara Grabowska

nauczyciel geografii

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w zakresie surdopedagogiki. Ukończyłam kurs pierwszego i drugiego stopnia języka migowego dla pedagogów. Praca z osobami niepełnosprawnymi nauczyła mnie pokory i szacunku dla życia.

Zamiłowanie do podróży i odkrywania nowych kultur zaowocowało ukończeniem studiów na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Nauczanie geografii przynosi mi ogromną satysfakcję, którą staram się  „zarazić” moich uczniów.

Ukończyłam także studia z zakresu edukacji początkowej i reedukacji oraz  studia glottodydaktyczne.

Lubię zdobywać nową wiedzę i umiejętności , moją pasją są podróże i żeglarstwo ( posiadam patent żeglarza jachtowego).  Cenię dobre kino i książkę.

Leszek Sęktas

Leszek Sęktas

nauczyciel chemii

Leszek Sęktas ukończył studia magisterskie z biologii na Akademii Podlaskiej oraz Studium Podyplomowe dla Nauczycieli Chemii na Uniwersytecie Warszawskim.  Jako nauczyciel ma doświadczenie na każdym etapie edukacyjnym – pracował w szkołach średnich, gimnazjach, szkołach podstawowych. Jest egzaminatorem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej egzaminu maturalnego z biologii. Od zawsze interesował go świat przyrody i do dziś pozostaje on dla niego pełny fascynujących praw i zależności nim rządzących, które warto poznawać.

Prowadząc lekcje chemii, szczególną wagę przykłada do wzbudzenia w uczniu zainteresowania przedmiotem i podtrzymania uwagi ucznia. Uważa, że jeśli jedni ludzie potrafili ustalić prawa rządzące światem reakcji chemicznych – to inni, młodzi ludzie jakimi są uczniowie, przy odrobinie dobrych chęci, będą potrafili tę wiedzę przyswoić jako własną.

W wolnych chwilach .m.in. jeździ rowerem , pływa, czasem wspina się po górach, słucha recitali muzyki organowej, maluje farbami olejnymi, uczy się nowych słów w języku angielskim.

Adam Kwiatkowski

Adam Kwiatkowski

fizyka

Adam Kwiatkowski nauczyciel fizyki.

Emilia Niedźwiecka

Emilia Niedźwiecka

nauczyciel j. angielskiego

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz certyfikowany tłumacz języka angielskiego. Pasja do nieustannego zgłębiania znajomości języka angielskiego i kultury krajów anglojęzycznych zaowocowała 8-letnim pobytem w Wielkiej Brytanii. Mieszkając w Londynie doskonaliłam swój warsztat językowy w autentycznym, anglojęzycznym środowisku. Możliwość wtopienia się w kulturę inną niż polska ukształtowała mnie na nowo i sprawiła, że zaczęłam postrzegać siebie jako obywatelkę świata. Język angielski był przepustką do mojej nowej rzeczywistości, więc mam świadomość jak ważne jest jego miejsce we współczesnych realiach. Dziś chciałabym przekazać tę wiedzę moim uczniom.

Marta Jurczak

Marta Jurczak

nauczyciel j. angielskiego

Absolwentka Wydziału Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Nieustannie poszukuje nowych sposobów na kreatywne wykorzystanie dostępnych materiałów i
swojej wiedzy, by nauka była dla najmłodszych nie tylko efektywną pracą, ale też przyjemnością.
Podczas zajęć łączy pozytywną atmosferę z dyscypliną, by wspomóc dynamiczny rozwój umiejętności
językowych swoich podopiecznych. Prywatnie- pasjonatka podróży do gorących zakątków świata oraz
wszędzie tam, gdzie mówi się po angielsku.

Anna Chrzan

Anna Chrzan

nauczyciel j. angielskiego

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (o specjalizacji język angielski), Ośrodka Studiów Amerykanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS o specjalizacji tłumaczenia prawnicze.

Jako nauczyciel i lektor języka angielskiego pracuje od 2009 roku.

Jej pasją jest praca z ludźmi, wspieranie ich w osiąganiu ich celów. Również podróże, małe i duże – z zamiłowaniem odkrywa ciekawe zakamarki naszego miasta.

Marzena Semik

Marzena Semik

nauczyciel j. angielskiego

Jestem magistrem filologii angielskiej z pedagogiką. Wcześniej ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych o specjalności metodyka nauczania języków obcych. Moje zamiłowanie do języków sprawiło, że uzyskałam również dyplom z zakresu tłumaczenia. W 2000 rozpoczęła się moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego. W ciągu siedemnastu lat pracowałam ucząc w szkołach językowych, urzędach i instytucjach państwowych oraz w gimnazjum i liceum międzynarodowym realizującymi program IBO.

Pracując z ludźmi w różnym wieku i na różnych poziomach językowych miałam okazję zaobserwować jak teoria metodyki nauczania języków obcych wykorzystywana jest w praktyce, jak wiele zależy od kompetencji nauczyciela oraz jego pasji i zaangażowania.

Od 2010 roku pełnię również funkcję metodyka nauczania języka angielskiego. W swojej pracy staram się stwarzać uczniom jak najlepsze warunki do zdobywania wiedzy z zakresu języków obcych poprzez dobór odpowiednich metod nauczania oraz nauczycieli posiadających nie tylko wysokie kwalifikacje, ale również predyspozycje i zamiłowanie do wykonywania zawodu.

W 2014 roku opracowałam autorski program wychowania i nauczania dwujęzycznego dla największej w Polsce sieci niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych. Miałam również przyjemność wdrożenia założeń teoretycznych w praktykę. Doświadczenie to pozwoliło mi z bliska przyglądać się, jak szybko dzieci nabywają drugi język, jak samodzielnie budują swoje pierwsze wypowiedzi i stają się niezależnymi użytkownikami języka angielskiego.

Agnieszka Skorupa

Agnieszka Skorupa

nauczyciel j. niemieckiego, religia

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (język niemiecki)  oraz Wydziału Filologii Germańskiej Uniwersytetu Warszawskiego( kierunek filologia germańska). Lektorka i nauczycielka języka niemieckiego. Już jako pięciolatka marzyła, by zostać nauczycielką.  Zamiłowanie do nauki języka niemieckiego narodziło się w szkole średniej. Będąc na studiach miała okazję pogłębić znajomość języka niemieckiego oraz kulturę i zwyczaje krajów niemieckojęzycznych w czasie półrocznego pobytu w Niemczech w ramach wymiany studenckiej Erasmus. Jest nauczycielką z prawdziwego powołania. Nauczanie dzieci to jej największa życiowa pasja. Swoim uczniom stara się przekazać zamiłowanie do języków obcych oraz kształcić w nich pozytywne postawy moralne. Prywatnie mama 2,5-letniego  Dawida. Stara się aktywnie spędzać swój wolny czas oraz nieustannie się rozwijać. W imię tej zasady Pani Agnieszka wzbogaciła swój warsztat pracy o Podyplomowe Studium Teologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Dzięki czemu uczy w naszej szkole lekcji religii. Chętnie podróżuje, bo w końcu podróże  kształcą:)

Anna Fąfara-Ben Othmane

Anna Fąfara-Ben Othmane

nauczyciel j. hiszpańskiego

Iberystka i filozof. Nauczycielka języka hiszpańskiego i etyki, absolwentka Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytetu w Walencji oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Uczy kreatywnie w myśl zasady eklektyzmu wierząc, że atrakcyjność i skuteczność nauki języków obcych jest uwarunkowana łączeniem elementów i technik pochodzących z różnych metod. Prywatnie miłośniczka muzyki klasycznej.

Denny Babor

Denny Babor

native speaker

Dr Denny BABOR – native speaker języka angielskiego, Polak nigeryjskiego pochodzenia, politolog, specjalista w zakresie amerykanistyki, w tym amerykańskiego systemu politycznego i  polityki międzynarodowej.

Tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce zdobył na Wydziale Nauk Politycznych Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora. Wcześniej ukończył Wydział Nauk Politycznych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych I Amerykanistyki w Warszawie (specjalizacja – dyplomacja i stosunki międzynarodowe) oraz filologię angielską. Ukończył także metodyczno – pedagogiczny kurs nauczania języka angielskiego w Nauczycielskim Kolegium Języka Angielskiego Uniwersystetu Warszawskiego.

W Polsce od ponad 18 lat zajmuje się nauczaniem języka angielskiego. Przez kilka lat prowadził w Warszawie własną szkołę języka angielskiego – Babor English Centre.

Nauczanie języka stało się jego pasją. Ceni sobie kontakt z uczniem, stawia na indywidualne podejście do możliwości i oczekiwań każdego z nich, stosuje aktywizujące metody nauczania. Posiada umiejętność motywowania do nauki, od najmłodszych, po dzieci, młodzież i osoby dorosłe, powodując zanikanie psychologicznej bariery językowej u słuchaczy.

Interesuje się polityką, różnicami kulturowymi między narodami, postępem gospodarczym na świecie.  Jest pasjonatem piłki nożnej i kajakarstwa.

Danuta Polko

Danuta Polko

Edukacja dla bezpieczeństwa

Nauczyciel dyplomowany, pedagog specjalny, ratownik medyczny, wykładowca. Doświadczenie zawodowe zdobywałam edukując dzieci, młodzież i dorosłych. Konsultant metodyczny z Edukacji dla bezpieczeństwa Wydawnictwa Nowa Era, współautor „Poradnika dla nauczycieli z Edukacji dla bezpieczeństwa” Opiekun laureatów i finalistów Ogólnopolskiej Olimpiady o Bezpieczeństwie i Obronności, szkół ponadgimnazjalnych. Pasjonatka ratownictwa medycznego, ogrodnictwa, eskapad po górskich szlakach i kuchni  śródziemnomorskiej.

Mama dwójki dorosłych dzieci.

Hanna Bahdanowich

Hanna Bahdanowich

nauczyciel religii

Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku Teologia.

Swoją przygodę w szkole rozpoczęłam w zeszłym roku szkolnym.

Od wczesnego dzieciństwa wiedziałam, że w przyszłości zostanę nauczycielem.  O tym marzyłam i dążyłam do zrealizowania tego marzenia przez wiele lat.  Nauczyciel był i do dziś jest dla mnie Autorytetem z wielkiej litery. Na szczęście życie stawiało na mojej drodze naprawdę fantastycznych pedagogów i wychowawców, którzy mnie uczyli przede wszystkim życia.

Pochodzę z wierzącej rodziny, gdzie w sposób praktyczny zostały mi przekazane fundamenty chrześcijańskie. W swojej pracy jako nauczyciel religii stawiam na przekazaniu dzieciom uniwersalnych wartości chrześcijańskich oraz na kształtowaniu postaw zgodnych z sumieniem wobec siebie, innych, świata. Podczas lekcji wraz z uczniami niczym archeolodzy poszukujemy sensu i użyteczności wiedzy religijnej w życiu codziennym, odkrywamy skarby wartości w sobie samych.

Bardzo ważnym w mojej pracy jest również budowanie relacji z dziećmi w rodzinnej, przyjaznej atmosferze podczas lekcji.

Uczę się od dzieci poznawania świata, cieszenia się życiem, czerpania radości z każdej chwili. Uwielbiam podróży, obcowanie z przyrodą, teatr, balet, tańce, rozmowy z ludźmi, spacery pod deszczem, jazdy rowerem oraz spędzanie czasu z dziećmi i zwierzętami.

Uwielbiam swoją pracę i jestem przekonana, że ten szkolny rok będzie pięknym czasem dla mnie i moich uczniów.

Przemysław Szerszeniewski

Przemysław Szerszeniewski

nauczyciel w-f

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie (mgr. Wychowania fizycznego), licencjonowany instruktor judo oraz trener sportów siłowych. Od 7 lat trener dzieci w wieku 5-16 lat.

Praktyki trenerskie odbywał m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Gruzji.  Wieloletni członek Kadry Narodowej w Judo, aktualnie student studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej.

Grzegorz Siedlecki

Grzegorz Siedlecki

nauczyciel w-f

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Trener piłki nożnej w klubie AGAPE Białołęka. Niespełniony piłkarz, pragnący wyszkolić wielu zawodników na najwyższym poziomie. Jestem nauczycielem  z pasją,  który chce zarażać aktywnością fizyczną w każdej formie.  Biegam, skaczę, fikam :). Gram w piłkę, kosza, siatkę, tenisa, badmintona, pływam, jeżdżę na rowerze, snowboardzie, nartach. Ciągle pragnę próbować czegoś nowego. W planach mam skok spadochronowy :). Uspokaja mnie zielony ekran z boiskiem piłkarskim w tle oraz moja narzeczona :). Uwielbiam podróże, podczas których poznaję nowe doznania kulinarne, do tej pory dość ubogie :).

Moje motto: Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj(Winston Churchill).

Łukasz Szafrański

Łukasz Szafrański

nauczyciel muzyki

Łukasz Szafrański  – nauczyciel muzyki, pochodzi z najstarszego miasta w Polsce, Kalisza. Ukończył Państwową Szkołę Muzyczną I st. im. H. Melcera w Kaliszu w klasie gitary klasycznej oraz Wydział Pedagogiczno – Artysztyczny na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukochanym instrumentem jest niezmiennie gitara we wszystkich jej odsłonach, ale uwielbia również instrumenty klawiszowe  i perkusyjne. Podczas zajęć lekcyjnych stawia na radość, energię i pomysłowość. Bo śpiewać każdy może 🙂

Andrzej Urbański

Andrzej Urbański

wych. świetlicy, w-f

Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie. Studia magisterskie-kierunek pedagogika. Ukończyłem studia podyplomowe w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej w Pruszkowie. Dodatkowo posiadam kwalifikacje: Instruktor sportu – specjalności: piłka nożna i pływanie. Skończyłem studia podyplomowe w zakresie gimnasyki korekcyjno-kompensacyjnej na WSKFIT w Pruszkowie. Dodatkowo czynnie uprawiam sport. Zawodowo pracuję z dziećmi w szkółce piłkarskiej ,,football-KIDS”.

Katarzyna Grucka

Katarzyna Grucka

wychowawca świetlicy

Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku filologii polskiej, jak również w 2014 roku Studia Doktoranckie Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego w zakresie literaturoznawstwa.

Od wielu lat pasjonuję się fotografią i grafiką.

Marlena Tutak

Marlena Tutak

doradztwo zawodowe, wych. świetlicy

Absolwentka uczelni Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: pedagogika specjalna, specjalność: profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową. Ma dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku. Jako główny cel swojej pracy wymienia wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka i budzenie drzemiącego w nim potencjału. Stawia na kreatywność. W swojej pracy stara się być sumienna i konsekwentna. Prywatnie interesuje się teatrem, literaturą i muzyką.

Hanna Kowalska-Pamięta

Hanna Kowalska-Pamięta

wych.świetlicy

Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, a następnie studia na Dziennym Podyplomowym Studium Dziennikarskim UW. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej – Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna z Terapią Pedagogiczną oraz Pedagogika dla Osób Bez Przygotowania Pedagogicznego.

Pracę z dziećmi i dla dzieci lubiłam „od zawsze”. Pracowałam jako dziennikarka w Redakcji Programów Młodzieżowych Polskiego Radia Bis, w miesięczniku dla dziewcząt i chłopców „Płomyczek”. Od kilkunastu lat piszę też powieści i opowiadania dla dzieci i młodzieży. Na rynku nadal dostępne są moje książki „Pamiętnik Jedynaczki”, „Pamiętnik Jedynaczki cz. 2 czyli Sekret Dzikiego” Kto nie lubi Klary?”, „Ewa i idealna opiekunka”. Na spotkaniach autorskich zawsze staram się przekonać wszystkich moich młodych czytelników, że każdy z nich może napisać powieść – jeżeli tylko  posiada choć trochę wyobraźni.

 Liczę na to, że przekonam do tej myśli także uczniów naszej szkoły.

Justyna Rachwał

Justyna Rachwał

wychowawca świetlicy

Absolwentka Filologii Polskiej o specjalizacji nauczycielskiej. Pracownik wydawnictw jako korektor tekstu.

Prywatnie mama Ani i Mikołaja.

Bogna Słomka

Bogna Słomka

wych. świetlicy

Jestem artystką, arteterapeutką, nauczycielką plastyki, wychowawcą kolonijnym, opiekunką dzieci w każdym wieku. Lubię spędzać czas z dziećmi. Mam dużo kreatywnych pomysłów. Zajęcia z dziećmi są dla mnie wielką przygodą podczas, której odkrywam radość podróżowania po świecie dziecięcej wyobraźni. Moją pasją jest taniec, śpiew, malarstwo i fotografia.

Agnieszka Stecyszyn

Agnieszka Stecyszyn

psycholog

Jestem magistrem psychologii i socjoterapeutą. Ukończyłam studia na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Krakowskie Centrum Psychodynamiczne. Doświadczenie w diagnozie i pomocy psychologicznej  zdobyłam pracując w ośrodku socjoterapeutycznym „Nowa  Kuźnia” w Lublinie, Szkole Podstawowej Nr 2 w Piastowie oraz w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Piastowie. Swój warsztat pracy doskonaliłam i doskonalę w ciągu dalszym poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i konferencjach. Mimo kilkuletniego doświadczenia w pracy, dzieci nadal zaskakują mnie plastycznością swojego umysłu, szybkością z jaką przyswajają nowe umiejętności, swoją spontanicznością i poczuciem humoru. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką dwójki dzieci, fascynatką sztuki, mody i dobrego kina.

Karolina Jakóbiak

Karolina Jakóbiak

pedagog

Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku Nauki o Rodzinie „Mediacje i negocjacje”. Ukończyłam także studia na kierunku Pedagogika resocjalizacyjna opiekuńczo – wychowawcza. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach. Skończyłam kurs przygotowania „psychologiczno –pedagogicznego” a także posiadam certyfikat „Mediator rodzinny”. Moją pasją jest praca z ludźmi, wspieranie ich w dążeniu do osiągniecia zamierzonego celu. Prywatnie interesuje się tańcem, gotowaniem i sportem. W wolnych chwilach lubię podróże te małe i duże. Na co dzień napełniona pozytywną energią i z uśmiechem na twarzy.

Aleksandra Kuszneruk

Aleksandra Kuszneruk

logopeda

Neurologopeda, pedagog specjalny, wykładowca, uczestnik wielu szkoleń, warsztatów oraz konferencji logopedycznych.

„Praca i duma z tego co się robi jest źródłem szczęścia i powinna nim być” (Mahatma Gandhi).

Powyższy tekst idealnie odzwierciedla mój stosunek do wykonywanej przeze mnie pracy. W to, co robię wkładam dużo serca i zaangażowania. Każde spotkanie ze mną jest zupełnie inne, przez co moi pacjenci- Ci mali, jak i starsi- nigdy się nie nudzą. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie zdobyte podczas pracy z dziećmi w różnym wieku, młodzieżą oraz dorosłymi. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą wesołego 
i rozśpiewanego chłopca. Moje zainteresowania to… oczywiście logopedia:)