Zaznacz stronę

Kadra

Nasi wychowawcy i nauczyciele realizują program edukacyjny zgodny z podstawą programową MEN, rozszerzony o autorski „Projekt INSPIRACJA”. Pragniemy upowszechniać nauczanie oparte o założenia pedagogiki holistycznej, w myśl której nauczyciel/wychowawca:

  • emanuje głęboką życzliwością, mocą i energią twórczą,
  • pomaga przezwyciężać szkodliwe oddziaływania, którym bezustannie podlega subtelna i wrażliwa osobowość każdego dziecka,
  • pozostaje w kontakcie i poczuciu głębokiej więzi z każdym podopiecznym,
  • jest świadomy i wyczulony na potrzeby, odmienność i zdolności każdego dziecka,
  • jest uważny i właściwie diagnozuje trudności dziecka oraz wskazuje najlepsze drogi pomocy,
  • w procesie dydaktycznym uwzględnia zarówno uwarunkowania fizyczne, środowiskowe, emocjonalne, osobowościowe jak i
  • predyspozycje fizyczne każdego dziecka,
  • zawsze postrzega sytuację ucznia w kontekście jego rodziny, szkoły, społeczności lokalnej i światowej,
  • rozbudza w uczniach chęć do współuczenia się i współtworzenia.

 

GRONO PEDAGOGICZNE INSPIRACJI

Karolina Uljasz
WYCH. KLASY I A, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, filia w Kaliszu o kierunku edukacja wczesnoszkolna z arteterapią.  Interesuję się literaturą dziecięcą, podróżami, tańcem oraz aktywnie uprawiam sport. Od dziecka marzyłam, by pracować z dziećmi i czerpać z tego wielką radość. Janusz Korczak napisał kiedyś, że: -„ Jeżeli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższa jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania”. W pełni zgadzam się z tymi słowami, ponieważ nie sztuką jest wytłumaczenie dziecku zadania i zrobienie tego szybciej niż ono, ale sztuką jest wytłumaczenie, by dziecko samo doszło do rozwiązania problemu i osiągnięcia uśmiechu po zmierzeniu się z nim i zrozumieniu go.

Jestem osobą kreatywną, komunikatywną i rodzinną. Lubię oglądać mecze piłki nożnej na żywo oraz zmierzać się z coraz to nowymi doświadczeniami.

Malwina Trząsalska
WYCH. KLASY I B, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Z wykształcenia jest pedagogiem. Tytuł magistra zdobyła na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na specjalizacji pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Ma ukończone studia podyplomowe: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, diagnoza i terapia pedagogiczna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, bibliotekoznawstwo i edukacja biblioteczna, integracja sensoryczna. Brała udział w wielu kursach i szkoleniach, m. in.: stymulacja rozwoju dziecka z wykorzystaniem Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
W swojej pracy kieruje się zasadą, że dobre relacje są podłożem do edukacyjnych sukcesów. Cechuje ją duża cierpliwość i wyrozumiałość.
Mama Hani i właścicielka psa Dory.
Lubi aktywny wypoczynek, muzykę skandynawską, musicale teatralne i filmowe oraz kuchnię orientalną.

Agnieszka Karczmarz
WYCH. KLASY II A, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Z wykształcenia jestem pedagogiem, socjologiem, terapeutą pedagogicznym oraz doradcą żywieniowym i dietetycznym. Stale dokształcam się podczas kursów zawodowych i kwalifikacyjnych. Między innymi, ukończyłam kurs na kierownika wycieczek, kurs doskonalący I stopnia Ruchu Rozwijającego metodą Weroniki Sherborne, szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych”, szkolenie „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia”, szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe „Programowanie i robotyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, jestem także Trenerem Ortograffiti. Praca z dziećmi i młodzieżą daje mi dużą satysfakcję oraz jest siłą napędową do działania.

Anna Palmerii
WICEDYREKTOR EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, WYCH. KLASY III A

Wychowawca klasy III a, magister wczesnoszkolnej edukacji zintegrowanej, lider edukacji międzykulturowej i antydyskryminacyjnej, mentor ClassDojo. Posiada uprawnienia do samodzielnego prowadzenia zajęć Ruchu Rozwijającego wg metody Weroniki Sherborne (kurs II stopnia), poświadczoną  biegłą znajomość włoskiego jako języka obcego (certyfikat Universitá di Siena ). Uczestniczka wielu warsztatów,  szkoleń i kursów doskonalących dla nauczycieli.

Angelika Krzyżowska
WYCH. III B, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Ukończyłam studia pierwszego stopnia w Kolegium Nauczycielskim na kierunku Nauczanie Początkowe z Wychowaniem Przedszkolnym i studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. W 2013 roku ukończyłam podyplomowe studia z zakresu Kształcenia Muzyczno – Ruchowego na Wydziale Pedagogicznym Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W zawodzie nauczyciela pracuję od 2009 roku.  Osobiście uważam, że nie ma wdzięczniejszej pracy niż praca z dziećmi, które są kreatywne z natury. Twórczość dziecięca jest czynnością odruchową, instynktowną i podświadomą, jest piękna w swej naiwności, zachwyca nas i ujmuje szczególnym sposobem postrzegania świata. Dla dziecka jego własna twórczość jest źródłem radości, dobrej zabawy, zaangażowania, podstawową formą uczenia się oraz zdobywania wiedzy o otaczającej rzeczywistości. Moją największą życiową pasją jest muzyka i taniec klasyczny, które towarzyszyły mi od dziecka. Jako mała dziewczynka rozpoczęłam naukę gry na fortepianie, a później na gitarze klasycznej. Obecnie jestem tancerką w Zespole Pieśni i Tańca Warszawa AWF.

Katarzyna Nicińska-Stawecka
WYCH. KL. IV K, NAUCZYCIEL TECHNIKI, PLASTYKI, INFORMATYKI

Katarzyna Nicińska-Stawecka z zamiłowania i wykształcenia jest pedagogiem. Uwielbia przebywać i twórczo pracować z dziećmi. Absolwentka Wydziału Grafiki oraz Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Autorka poradnika „Szkoła Rysowania. Zostań mistrzem”, członek stowarzyszenia projektantów DizajnSkłaD, projektant tkanin, mebli i przedmiotów użytkowych, instruktor ceramiki, wykładowca grafiki projektowej, ilustrator książek dla dzieci.

Wychowana dosłownie pod stołem taty – artysty i pedagoga – stołem pełnym farb, pędzelków, kredek, kolorowych piórek, koralików i sznureczków.

Jej podopieczni są laureatami konkursów:

– II MIEJSCE w konkursie  teatralnym MASKA 2016 organizowanym przez DKŚ w Warszawie

– II MIEJSCE w konkursie rzeźbiarskim „PTAKI POLSKIE” w kat. 7-9 lat
(Klub Kultury „Anin”),
– dwa I MIEJSCA w konkursie plastycznym „JESIENNE ZAUROCZENIE” w kat 6-13 lat
(Park Kultury w Powsinie),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „MARZANNA 2004” w kat. 7-11 lat
(Klub Kultury „Zastów”),
– I MIEJSCE w konkursie plastycznym „ŻYCIE OCEANÓW” kat. klasy 0-III
(Dom Kultury „Zacisze”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „PISANKI WILANOWSKIE 2004” w kat. 0-6 lat
(Samorząd Dzielnicy Wilanów),
– II MIEJSCE oraz WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „KUKIEŁKA 2004”
(„Kot w butach”) w kat. 7-11 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– dwa WYRÓŻNIENIA w konkursie plastycznym „POCZTÓWKA Z WAKACJI”
w kat. 10-13 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym na ilustrację do bajki:
„O WAWELSKIM SMOKU…” w kat. 10-12 lat (Klub Kultury „Aleksandrów”)

Mama dwójki dzieci: Mikołaja i Natalki.

Ewelina Szałkowska
WYCH. KL. V A, NAUCZYCIEL J.POLSKIEGO

Ewelina Szałkowska- ukończone studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek: Filologia polska; literaturoznawczo-językoznawcza, specjalizacja nauczycielska. Szczególne zainteresowania w dziedzinie literatury polskiej, jak i obcej epoki romantyzmu. Za pracę magisterską pt.,, Poetyka milczenia – Norwid i Szymborska” otrzymała ocenę celującą.

Nauczyciel mający doświadczenie na każdym etapie edukacyjnym. Przygotowywała uczniów m.in. do sprawdzianu szóstoklasisty, egzaminu gimnazjalnego, jak i matury. Obecnie wychowawca klasy VI.

Wolne chwile lubi spędzać z rodziną i przyjaciółmi na długich pieszych wycieczkach.
Życiowe motto: „Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.”(Jan Paweł II)

Anna Fąfara-Ben Othmane
WYCH. KL. VI A, NAUCZYCIEL J. HISZPAŃSKIEGO

Iberystka i filozof. Nauczycielka języka hiszpańskiego i etyki, absolwentka Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytetu w Walencji oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Uczy kreatywnie w myśl zasady eklektyzmu wierząc, że atrakcyjność i skuteczność nauki języków obcych jest uwarunkowana łączeniem elementów i technik pochodzących z różnych metod. Prywatnie miłośniczka muzyki klasycznej.

Anna Chrzan
WYCH. KL. VII A, NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (o specjalizacji język angielski), Ośrodka Studiów Amerykanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS o specjalizacji tłumaczenia prawnicze.

Jako nauczyciel i lektor języka angielskiego pracuje od 2009 roku.

Jej pasją jest praca z ludźmi, wspieranie ich w osiąganiu ich celów. Również podróże, małe i duże – z zamiłowaniem odkrywa ciekawe zakamarki naszego miasta.

Grzegorz Siedlecki
WYCH. KL. VII B, NAUCZYCIEL W-F

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Trener piłki nożnej w klubie AGAPE Białołęka. Niespełniony piłkarz, pragnący wyszkolić wielu zawodników na najwyższym poziomie. Jestem nauczycielem  z pasją,  który chce zarażać aktywnością fizyczną w każdej formie.  Biegam, skaczę, fikam :). Gram w piłkę, kosza, siatkę, tenisa, badmintona, pływam, jeżdżę na rowerze, snowboardzie, nartach. Ciągle pragnę próbować czegoś nowego. W planach mam skok spadochronowy :). Uspokaja mnie zielony ekran z boiskiem piłkarskim w tle oraz moja narzeczona :). Uwielbiam podróże, podczas których poznaję nowe doznania kulinarne, do tej pory dość ubogie :).

Moje motto: Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj(Winston Churchill).

Wiktoria Hamera
WYCH. KLASY VII C NAUCZYCIEL MATEMATYKI

Jestem osobą  pozytywnie nastawioną do ludzi, otwartą na nowe perspektywy i chętnie podejmuję  wyzwania, jednak lubię też mieć wszytko zaplanowane. Z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą i umiejętnościami. Jestem osobą cierpliwą i wytrwałą, co pomaga mi w pracy nauczyciela oraz w osiągnięciu zamierzonych celów. Lubię wycieczki rowerowe i spacery po górach. Moim ulubionym działem matematyki jest Analiza matematyczna. Szczególną uwagę przywiązuję do umiejętności logicznego i analitycznego myślenia.

Wioletta Puzyrewska
WYCH. KL. VIII W, WICEDYREKTOR KL.IV-VIII, NAUCZYCIEL INFORMATYKI

Wioletta Puzyrewska – mgr pedagogiki ze specjalizacją z pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, etyki i tyflopedagogiki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz informatyki. Instruktor programu „Ruch dla uczenia się”. Swoje zdolności pedagogiczne doskonaliłam pracując jako nauczyciel z dziećmi i młodzieżą w  Polsce, Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki. Moją pasją są podróże, fotografia i dobra książka. Moje motto: „Pięcioma zmysłami przez świat”.

 

Marcin Jędrzejak
WYCH. KL VIII M, NAUCZYCIEL HISTORII

Absolwent Liceum Ogólnokształcącego im mjr Henryka Sucharskiego w Sierpcu. Ukończył historię na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. Także studiował Prawo na Wydziale Prawa i Administracji na olsztyńskim uniwersytecie. W trakcie przygotowania rozprawy doktorskiej z historii „”Średniowieczne księstwa mazowieckie – w drodze do Królestwa Polskiego. Studium z dziejów administracyjnych”. Autor wielu monografii historycznych i uczestnik konferencji naukowych. Współpracuję z jednostką naukowo – edukacyjną Pracownią Dokumentacji Dziejów Miasta Sierpca.

Anna Korczak-Zarazik
NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Ukończyłam filologię polską o specjalizacji nauczycielskiej, obecnie kończę studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Uwielbiam pracę z dziećmi, od zawsze marzyłam o byciu nauczycielem. W wolnych chwilach czytam i spaceruję. Prywatnie jestem mamą Blanki i Tymka.

 

Emilia Niedźwiecka
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz certyfikowany tłumacz języka angielskiego. Pasja do nieustannego zgłębiania znajomości języka angielskiego i kultury krajów anglojęzycznych zaowocowała 8-letnim pobytem w Wielkiej Brytanii. Mieszkając w Londynie doskonaliłam swój warsztat językowy w autentycznym, anglojęzycznym środowisku. Możliwość wtopienia się w kulturę inną niż polska ukształtowała mnie na nowo i sprawiła, że zaczęłam postrzegać siebie jako obywatelkę świata. Język angielski był przepustką do mojej nowej rzeczywistości, więc mam świadomość jak ważne jest jego miejsce we współczesnych realiach. Dziś chciałabym przekazać tę wiedzę moim uczniom.

Jarosław Wiazowski
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

 

Marzena Fidos
NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Jestem magistrem filologii angielskiej z pedagogiką. Wcześniej ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych o specjalności metodyka nauczania języków obcych. Moje zamiłowanie do języków sprawiło, że uzyskałam również dyplom z zakresu tłumaczenia. W 2000 rozpoczęła się moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego. W ciągu siedemnastu lat pracowałam ucząc w szkołach językowych, urzędach i instytucjach państwowych oraz w gimnazjum i liceum międzynarodowym realizującymi program IBO.

Pracując z ludźmi w różnym wieku i na różnych poziomach językowych miałam okazję zaobserwować jak teoria metodyki nauczania języków obcych wykorzystywana jest w praktyce, jak wiele zależy od kompetencji nauczyciela oraz jego pasji i zaangażowania.

Od 2010 roku pełnię również funkcję metodyka nauczania języka angielskiego. W swojej pracy staram się stwarzać uczniom jak najlepsze warunki do zdobywania wiedzy z zakresu języków obcych poprzez dobór odpowiednich metod nauczania oraz nauczycieli posiadających nie tylko wysokie kwalifikacje, ale również predyspozycje i zamiłowanie do wykonywania zawodu.

W 2014 roku opracowałam autorski program wychowania i nauczania dwujęzycznego dla największej w Polsce sieci niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych. Miałam również przyjemność wdrożenia założeń teoretycznych w praktykę. Doświadczenie to pozwoliło mi z bliska przyglądać się, jak szybko dzieci nabywają drugi język, jak samodzielnie budują swoje pierwsze wypowiedzi i stają się niezależnymi użytkownikami języka angielskiego.

Ewelina Szarejko
NAUCZYCIEL MATEMATYKI

 

Anna Trzcińska

NAUCZYCIEL ETYKI Z ELEMENTAMI FILOZOFII

Prywatnie jestem bardzo szczęśliwą osobą, żoną i matką. Z wykształcenia – pedagogiem i filozofem. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku edukacja początkowa z reedukacją oraz filozofię na Wydziale Filozofii i Socjologii. Odbyłam szereg praktyk pedagogicznych w kraju i za granicą (m. in. Wielka Brytania, Norwegia, Szwecja); uczyłam języka angielskiego w przedszkolu o profilu skandynawskim. Przez ostatnie lata „siedząc w domu z dziećmi” zdarzyło mi się również – i to całkiem niedawno – ukończyć studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz obronić pracę doktorską z zakresu problematyki sądzenia. Uczyłam studentów prowadząc przedmiot na wyższej uczelni.

Praca z dziećmi i młodzieżą jest obszarem, w którym dobrze się odnajduję, ponieważ świat dziecka jest dla mnie czymś z jednej strony wspaniałym, z drugiejzazwyczaj mniej skomplikowanym niż świat dorosłych. Często bywa tak, że to ja uczę się (a bardzo lubię się uczyć!) od swoich uczniów, bo to przecież mali odkrywcy i naukowcy.Być może właśnie dlatego świetnie – „jak równa z równym” – dogaduję się z dziećmi (w duchu NVC:-) i czuję się nauczycielką z wyboru i powołania.

W wolnych chwilach czytam książki, piszę artykuły i oglądam seriale, na które warto zmarnować czas. Kocham Kanta i Heideggera, ale skrycie przed mężem. Rodzina jest dla mnie najważniejsza i to głównie stąd czerpię moją życiową energię. Bardzo cenię sobie czas aktywnie spędzony z rodziną i przyjaciółmi, czasami przyjemność sprawia mi gotowanie. Ogólnie w życiu staram się osiągnąć wyższy level kulinarny (kuchnia wolna od cukru), duchowy, materialny. Mówię po włosku.

Monika Sawicka
 NAUCZYCIEL PRZYRODY I BIOLOGII

Ukończyłam studia magisterskie w zakresie biologii ze specjalnością pedagogiczną na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poszerzając wiedzę na studiach podyplomowych i szkoleniach.

Jestem także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie nauczania przyrody ze ścieżką ekologiczną ukończonych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Białej Podlaskiej.

Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie  Żywienie człowieka oraz Gospodarstwa Domowego w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy zarówno z uczniami w Szkole Podstawowej jak i w Liceum.

Prywatnie interesuję się sportem, przez kilka lat trenowałam wyczynowo siatkówkę i pływanie. Kocham zwierzęta.  Lubię dobrą literaturę i kino.

mgr Monika Sawicka

Justyna Wąsiniak
CHEMIA

Absolwentka Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy z wieloletnią praktyką w nauczaniu chemii. Posiadam doświadczenie w pracy zarówno z uczniami w Szkole Podstawowej jak i w Liceum. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poszerzając wiedzę na studiach podyplomowych, warsztatach metodycznych i szkoleniach. Prywatnie mama dwóch synów: absolwenta i aktualnie uczęszczającego do SP Inspiracja. Interesuję się  medycyną naturalną, ziołolecznictwem, pszczelarstwem.

Agnieszka Maląg
NAUCZYCIEL GEOGRAFII

 

Jolanta Grzyb
NAUCZYCIEL RELIGII

Z wykształcenia jestem teologiem ogólnym, a także logopedą. Ukończyłam studia teologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a kilka lat później, na tej samej uczelni ukończyłam Podyplomowe Studium Logopedyczne.

Nauczycielem chciałam być, odkąd pamiętam. Jako mała dziewczynka uwielbiałam bawić się w szkołę, w wieku nastoletnim prowadziłam grupę oazową jako animatorka, a w szkole średniej udzielałam korepetycji młodszym kolegom i koleżankom.

Na świat i ludzi patrzę z optymizmem. W każdym człowieku staram się dostrzec dobro i piękno.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą, mam dwóch wspaniałych synów – Kazia i Tadzia.

W wolnych chwilach czytam (głównie kryminały 😉 ), doglądam i pielęgnuję powiększającą się z dnia na dzień kolekcję roślin, a od niedawna powróciłam do mojej wielkiej pasji – śpiewania, zasilając szeregi jednego z chórów parafialnych na Białołęce.

 

Maja Fijas-Bartnicka
NAUCZYCIEL J. NIEMIECKIEGO

 

Jacek Gotkowski
NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA

Jestem absolwentem warszawskiej AWF, ukończyłem Studium Podyplomowe z edukacji dla bezpieczeństwa oraz techniki.

Najważniejsza dla mnie jest rodzina (wspaniała trójeczka dzieci), a moją pasją są podróże (najlepiej kamperem).

Gram na pianinie i gitarze, lubię gotować i jeździć na rowerze. Wędzę pyszne mięsiwa w swoim domu, a ponieważ przy nim zawsze jest coś do zrobienia, jest on moim kolejnym hobby 🙂 Praca z uczniami daje mi dużo satysfakcji, tu się realizuję i spełniam. Pracuję już w tym biznesie 23 lata i jeszcze mi się nie znudziło

Jacek Lis

NAUCZYCIEL MUZYKI

Nauczycielem muzyki jestem z zamiłowania. Przez wszystkie lata aktywności zawodowej z powodzeniem łączę swoje muzyczne pasje, czyli nauczanie w szkole, dyrygenturę i grę na instrumentach (m.in. na fortepianie, oboju, saksofonie, gitarze) z biznesem i zarzadzaniem na trudnym polskim rynku kapitałowym.

Jestem absolwentem Akademii Muzycznej w Warszawie im. Fryderyka Chopina (kierunek wychowanie muzyczne i dyrygentura chóralna), Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych (kierunek biznes i zarządzanie) oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania.

W obu dziedzinach – muzyce i biznesie poszukuję rytmu i harmonii.

Uważam, że każdy kto chce i lubi może rozwijać się muzycznie – śpiewać, tańczyć, grać.

 

 

Katarzyna Wasilewska
NAUCZYCIEL WYCH. FIZYCZNEGO

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz wychowania fizycznego. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej. Regularnie uczestniczy w szkoleniach i kursach doskonalących dla nauczycieli. W kontaktach interpersonalnych charakteryzuje się połączeniem serdecznego i taktownego stosunku do drugiego człowieka. Szczególnie łatwo przychodzi jej komunikacja z dziećmi i młodzieżą: z jednej strony stara się dawać dużo wsparcia, a z drugiej potrafi stawiać granice. Swoją codzienną pracę traktuję zawsze wieloaspektowo – zarówno jako wspaniałą przygodę, ale także jako żmudny wysiłek, który przynieść może równie dużo satysfakcji. Wolny czas poświęca dobrej książce oraz różnorodnym formom zajęć sportowych.

Andrzej Urbański

WYCH. ŚWIETLICY, W-F

Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie. Studia magisterskie-kierunek pedagogika. Ukończyłem studia podyplomowe w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej w Pruszkowie. Dodatkowo posiadam kwalifikacje:
1. Instruktor sportu – specjalności: piłka nożna i pływanie, trener piłki ręcznej – licencja C oraz instruktor boksu.
2. Skończyłem studia podyplomowe w zakresie gimnasyki korekcyjno-kompensacyjnej na WSKFIT w Pruszkowie.
3.Instruktor sportu. Specjalność. Piłka siatkowa. Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie w Warszawie. WSEWS.
4. Instruktor sportu. Samoobrona i sportów walki. Polska Akademia Sportu w Warszawie. PAS.
5. Studia podyplomowe. Menedżer Sportu.  Wyższa szkoła Edukacja w Sporcie w Warszawie. WSEWS.
Dodatkowo czynnie uprawiam sport. Zawodowo pracuję z dziećmi w szkółce piłkarskiej ,,football-KIDS”.

 

Justyna Rachwał
WYCHOWAWCA ŚWIETLICY

Absolwentka Filologii Polskiej o specjalizacji nauczycielskiej. Pracownik wydawnictw jako korektor tekstu.

Prywatnie mama Ani i Mikołaja.

Agnieszka Stecyszyn
PSYCHOLOG 

Jestem magistrem psychologii i socjoterapeutą. Ukończyłam studia na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Krakowskie Centrum Psychodynamiczne. Doświadczenie w diagnozie i pomocy psychologicznej  zdobyłam pracując w ośrodku socjoterapeutycznym „Nowa  Kuźnia” w Lublinie, Szkole Podstawowej Nr 2 w Piastowie oraz w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Piastowie. Swój warsztat pracy doskonaliłam i doskonalę w ciągu dalszym poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i konferencjach. Mimo kilkuletniego doświadczenia w pracy, dzieci nadal zaskakują mnie plastycznością swojego umysłu, szybkością z jaką przyswajają nowe umiejętności, swoją spontanicznością i poczuciem humoru. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką dwójki dzieci, fascynatką sztuki, mody i dobrego kina.

Aleksandra Świtalska
PEDAGOG TERAPEUTA, NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ 

 

Aleksandra Kuszneruk
LOGOPEDA

Neurologopeda, pedagog specjalny, wykładowca, uczestnik wielu szkoleń, warsztatów oraz konferencji logopedycznych.

„Praca i duma z tego co się robi jest źródłem szczęścia i powinna nim być” (Mahatma Gandhi).

Powyższy tekst idealnie odzwierciedla mój stosunek do wykonywanej przeze mnie pracy. W to, co robię wkładam dużo serca i zaangażowania. Każde spotkanie ze mną jest zupełnie inne, przez co moi pacjenci- Ci mali, jak i starsi- nigdy się nie nudzą. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie zdobyte podczas pracy z dziećmi w różnym wieku, młodzieżą oraz dorosłymi. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą wesołego 
i rozśpiewanego chłopca. Moje zainteresowania to… oczywiście logopedia:)

Małgorzata Wojtania
NAUCZYCIEL J.POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Wiążąc swoją przyszłość z zawodem nauczyciela, pracę magisterską obroniła w Katedrze Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej.
W kręgu jej zainteresowań na pierwszym miejscu są kształcenie językowe i kultura języka polskiego. W pracy nauczyciela widzi realizację swoich ambicji i marzeń. Uwielbia kontakt z dziećmi, jest zawsze serdeczna i otwarta, ale też bardzo wymagająca. Na każdej lekcji stara się zarazić uczniów entuzjastycznym podejściem zarówno do literatury, jak i do gramatyki polskiej. Szczególny nacisk kładzie na umiejętności czytania ze zrozumieniem i tworzenia własnych form wypowiedzi. Pracę w szkole uważa przede wszystkim za pełną wyzwań i niezwykle odpowiedzialną. W wolnym czasie nie zwalnia biegu i aktywnie wypoczywa ze swoją rodziną.

Anna Dobijańska
 NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

 ” Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie ” .                                                                                                                                                                            H. Jackson Brown Jr.

Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych „Pedagogium” na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna; absolwentka Wyższej Warszawskiej Szkoły Humanistycznej na kierunku: Kulturoznawstwo; instruktor Ruchu Rozwijającego metodą W. Sherborne (ukończony kurs II stopnia); uczestniczka wielu kursów metodycznych, w tym m.in. „Terapia ręki”, „Warsztaty dramowo-teatralne dla dzieci”. W Inspiracji nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Prywatnie mama dwóch córek, w wolnych chwilach tańczy, uprawia cross fit, biega, jeździ rowerem. Kocha książki o tematyce kryminalnej i dobry film. Stale dokształca się na warsztatach metodycznych.

Marlena Tutak
DORADZTWO ZAWODOWE, KIEROWNIK ŚWIETLICY

Absolwentka uczelni Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: pedagogika specjalna, specjalność: profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku. Jako główny cel swojej pracy wymienia wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka i budzenie drzemiącego w nim potencjału. Stawia na kreatywność. W swojej pracy stara się być sumienna i konsekwentna. Prywatnie interesuje się teatrem, literaturą i muzyką.

Martyna Mosakowska

NAUCZYCIEL W-F

Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
Jestem trenerem pływania oraz instruktorem aquafitnessu i gimnastyki korekcyjnej. W wolnym
czasie lubię jeździć na rowerze, rolkach, a w sezonie zimowym na desce snowboardowej.
Uważam, że aktywność fizyczna już od najmłodszych lat wychowuje nas w postawie
prozdrowotnej, uczy bycia w relacji z innymi ludźmi, zrozumienia i panowania nad własnymi
emocjami. Wierzę, że aktywność fizyczna, w tym zajęcia z wychowania fizycznego, mają
pozytywny wpływ na całe nasze życie.